Virheellinen tuote tai toimitus

Mikäli tuote tai toimitus on virheellinen, ilmoita ystävällisesti asiasta asiakaspalveluumme info@hpwallart.fi kahden vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen ensisijaisesti uudella vastaavalla tuotteella. 

Mikäli työtä jatketaan ongelmista huolimatta, hyväksytään samalla tuotteen laatu ja sitä ei voi enää reklamoida. Tapettia ei katsota virheelliseksi, mikäli tapetit ovat asennettu virheellisesti (tapettiin tulee kuplia, saumat jäävät auki, värimuutokset liiallisesta lastaamisesta, kohdistusvirheet tai tapetti irtoaa seinästä).

 

Vahingoittunut paketti

Tarkista vastaanottamasi paketti ennen sen avaamista. Mikäli huomaat lähetyksen vahingoittuneen matkalla, ilmoita siitä välittömästi Itellaan tai ko. kuljetusliikkeelle, joka tekee vahinkoilmoituksen kuljetusvauriosta. Älä lunasta vahingoittunutta lähetystä. Ota yhteyttä välittömästi myös asiakaspalveluumme info@hpwallart.fi.

 

Pidätämme oikeudet hintojen ja tuotteiden muutoksiin.

Mikäli hintatiedoissa on ollut selkeä inhimillinen virhe, pidätämme oikeuden olla lähettämättä tuotetta virheellisin hinnoin. Tällöin ilmoitamme hinnan uudestaan ja tilausvahvistuksesta ostoprosessi jatkuu toimitukseen saakka.

 

Palautusoikeus

Valokuvatapetit ja taidekangastulosteet ovat yksilöityjä tilaustuotteita joille emme valitettavasti voi antaa palautusoikeutta.