Virheellinen tuote tai toimitus
Tarkasta heti tilaamasi tuote pakkauksen saatuasi! Tarkasta että kaikki vuodat ovat mukana ja painojälki odotetussa kunnossa. Mikäli tuote tai toimitus on virheellinen, älä asenna sitä ja ilmoita ystävällisesti asiasta myynti@mainoslahde.fi heti tai viimeistään kahden vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Korvaamme virheellisen tuotteen tai puuttuvan vuodan ensisijaisesti uudella vastaavalla tuotteella.
Mikäli tuotetta on jo asennettu ja jatketaan ongelmista huolimatta, hyväksytään samalla tuotteen laatu ja sisältö. Tämän jälkeen siitä ei voi enää reklamoida. Kuvatapettia tai tarroja ei katsota virheelliseksi, mikäli tapetit tai tarrat ovat asennettu virheellisesti (tapettiin tai tarraan tulee kuplia, saumat jäävät auki, värimuutokset tai jäljet liiallisesta lastaamisesta, kohdistusvirheet tai tuote irtoaa seinästä materiaalin tai puhtauden takia).
Vahingoittunut paketti
Tarkista vastaanottamasi paketti ennen sen avaamista. Mikäli huomaat lähetyksen vahingoittuneen matkalla, ilmoita siitä välittömästi Postiin tai ko. kuljetusliikkeelle, joka tekee vahinkoilmoituksen kuljetusvauriosta. Älä lunasta vahingoittunutta lähetystä. Ota yhteyttä välittömästi myös asiakaspalveluumme myynti@mainoslahde.fi.
Pidätämme oikeudet hintojen ja tuotteiden muutoksiin.
Mikäli hintatiedoissa on ollut selkeä inhimillinen virhe, pidätämme oikeuden olla lähettämättä tuotetta virheellisin hinnoin. Tällöin ilmoitamme myyntihinnan uudelleen ja tilausvahvistuksesta ostoprosessi jatkuu normaalisti toimitukseen saakka.
Palautusoikeus
Valokuvatapetit ja taidekangastulosteet ovat yksilöityjä tilaustuotteita joille emme anna palautusoikeutta.